Blog

Waarom gebruiken onze klanten LeadSuite?

Case Study KeyWare LeadSuite De Heilige Graal voor ondernemers is nog steeds ‘Zo Veel Mogelijk Bezoekers Scoren’. En dit zal nog wel even zo blijven. Massa = Kassa, denkt ondernemend Nederland. Nou, daar denken wij net even anders over. Want, wat moet je met 1000 bezoekers? Het staat indrukwekkend maar het zegt eigenlijk niets. Sterker…
Read more

Wat is de positionering van jouw bedrijf?

Ik verbaas me regelmatig over twee zaken die met positionering te maken hebben: 1. Op websites staat vaak niet of niet duidelijk omschreven waar de website over gaat, wat het doel is of wat ik er aan kan hebben. 2. Als ik vraag naar de positionering van een bedrijf, product of dienst krijg ik óf…
Read more

Authentiek ondernemen: zo doe je dat!

Authentiek ondernemen Als content specialist houd ik me bezig met storytelling. Als je een goed verhaal te vertellen hebt, dan wil je dat anderen dat van je aannemen. Hoe bereik je dat als ondernemer? Door (onder andere) authentiek te zijn. Maar wat houdt dat in? Authentiek zijn heeft volgens mij te maken met echtheid. Je…
Read more

Marketing en Sales: samenwerken is een must!

Marketing zonder feedback van Sales, ik hoor het dagelijks. Wat een worsteling moet dat zijn. En wat een lastige manier van werken lijkt mij dit! Idealiter werken Marketing en Sales natuurlijk samen. Marketing hoort immers voor warme Salesleads te zorgen. In de opzet van inbound marketing zorgt de juiste online content (white papers, blogs, reviews,…
Read more