Waarom gebruiken onze klanten LeadSuite?

Case Study KeyWare LeadSuite

De Heilige Graal voor ondernemers is nog steeds ‘Zo Veel Mogelijk Bezoekers Scoren’. En dit zal nog wel even zo blijven. Massa = Kassa, denkt ondernemend Nederland. Nou, daar denken wij net even anders over.

Want, wat moet je met 1000 bezoekers? Het staat indrukwekkend maar het zegt eigenlijk niets. Sterker nog, het is eng om zoveel bezoekers te hebben zonder een idee te hebben wie het zijn.

Zijn het bestaande klanten? Is het concurrentie? Zijn het robots, je familie of echt oprecht geïnteresseerde prospects? Zonder analyse van je bezoekdata zijn cijfers waardeloos.

WebsiteMarketing.nl vroeg 5 gebruikers van LeadSuite naar hun ervaringen. Die zijn overwegend positief met hier en daar een op- en aanmerking. Kijk, daar kunnen we iets mee. En daar doen we ook iets mee, want LeadSuite is constant in ontwikkeling. Onze ‘next step’ bijvoorbeeld is een goed werkende versie voor smartphone. Een prangende behoefte van enkele gebruikers.

De ondernemers aan het woord
Maar dat komt later. In deze serie blogs passeren een 8-tal vragen de revue die antwoord geven op de vragen die je als nieuwsgierige ondernemer, op zoek naar je stukje van de markt, kunt hebben.

ArjanneVanLeeuwenWaarom gebruikt De Observant LeadSuite? Arjanne van Leeuwen, Sales & Marketing, is er duidelijk in:
“Met LeadSuite van KeyWare zien we precies welke bedrijven onze website bezochten. En we zien welke pagina’s zij bezochten. Handig, want zo kunnen we onze acties richten op de behoeften en interesses van het moment.”

ArjenJansma2Ook Arjen Jansma, directeur/ register taxateur van RéBM Bedrijfsmakelaardij, is er erg stellig in:
“Ik zet LeadSuite in om te testen welk type bezoek we krijgen. Nabellen van de warme leads geeft onverwacht positieve reacties. Bezoek vindt het helemaal niet vreemd om n.a.v. een bezoek gebeld te worden. Dit was voor mij wel een inzicht. Ik had meer weerstand verwacht."

Goed om te weten wie je website bezoeken
Met Google Analytics kom je een stapje dichterbij de determinatie en identificatie van je prospects. Tenminste, je hoopt op prospects! Met LeadSuite weet je het zeker. Uit de dagelijkse rapportage vis je de leads die je als interessant identificeert. Eigenlijk krijg je hiermee een CRM-functionaliteit aangereikt. Met deze gedetaileerde informatie – noem het Smart Data – kun je warm bellen.

Jos LangrasDirecteur van Letech BV, Jos Langras:
“Wij werken met name voor de grotere klanten. Ik krijg vaak terug dat de mix tussen webbezoek, blogs en de koppeling met het CRM nog niet optimaal is. Door nauwkeurig te focussen waar je bezoek behoefte aan heeft en het evenwicht in je content te verbeteren kun je resultaten behalen waar je klanten blij van worden.”

“Dus: analyseer je bezoek en geef hen wat ze willen. Gebruik je CRM voor je marketing- en salesinspanningen. Met onze marketing automation tool lukt dit onze klanten steeds beter. LeadSuite is een bijzonder bruikbare aanvuling hierin: het geeft immers precies aan welke pagina’s bezocht zijn, en door wie. Vervolgacties zijn dan geen voorspelling meer, maar een overwogen opvolging van bewezen behoeften.”

Aansluiten op de behoefte van je klanten
Eigenlijk maakt LeadSuite het mogelijk om de aansluiting met je klanten – of hen die klanten willen worden – in kaart te brengen. Het bezoekgedrag geeft aan wat ze willen. Het is aan de organisatie om daar een vervolg aan te geven. Uit bovenstaande testimonials blijkt dat gretige en naar omzet nieuwsgierige ondernemers hier in slagen en succesvol mee zijn.

Interesse in LeadSuite?
Vraag meer informatie aan bij Clement Keyzer 06 2271 6555 of stuur een mail naar info@websitemarketing.nl

Aan bedrijven en netwerkbijeenkomsten geven wij een vrijblijvende presentatie van een uur. Het factsheet  / persbericht vind je hier.

Clement Keyzer, Lilian Havermans, Albert Mensinga

Met dank aan:

observantDe Observant - Borrelen, netwerken, vergaderen, muziek & cultuur in ruim 500 jaar geschiedenis met gastvrijheid. De Observant is gelegen in hartje Amersfoort en is een unieke locatie voor evenementen.

rebmRéBM Bedrijfsmakelaardij - volledig gespecialiseerd in bedrijfshuisvesting. De makelaars van RéBM zijn proactief en denken als ondernemers en brengen elke zaak in beweging.

Bios+Letech BV - ontwikkelaar van BIOS+ voor verkoopgedreven en dienstverlenende organisaties. Met brede kennis van Data Driven Marketing en Location Intelligence, verdient Letech haar sporen voor (inter)nationale opdrachtgevers in diverse branches.

 

0 Responses

  1. […] deel 1 http://www.websitemarketing.nl/waarom-gebruiken-onze-klanten-leadsuite/ van deze serie vertellen onze klanten Arjanne van Leeuwen (De Observant), Arjen Jansma (RéBM […]
  2. […] deel 1 http://www.websitemarketing.nl/waarom-gebruiken-onze-klanten-leadsuite van deze serie vertellen onze klanten Arjanne van Leeuwen (De Observant), Arjen Jansma (RéBM […]
  3. […] gebruiken onze klanten LeadSuite? In deel 1 http://www.websitemarketing.nl/waarom-gebruiken-onze-klanten-leadsuite/ van deze serie vertellen onze klanten Arjanne van Leeuwen (De Observant), Arjen Jansma (RéBM […]

Leave a comment