Blog

Investeer in de vindbaarheid van je website

Vinden jouw klanten je website nog wel? Kees heeft een autoherstelbedrijf in het midden van het land. Uitdeuken, spuiten, poetsen, prachtig werk. Hij bouwde de website van zijn onderneming helemaal zelf. Ook mooi om te doen, want Kees houdt van schrijven, ontwerpen en lekker knoeien met html. Bij het ontwikkelen van die website droomde hij…
Read more

Hoe social media en E-mail marketing elkaar versterken

Het Nationaal E-mail Onderzoek 2015 laat zien dat wij sinds 2013 gemiddeld 96 e-mails per week ontvangen. En wij vinden e-mail ook het voorkeurskanaal voor het ontvangen van reclameboodschappen. Het is niet zo dat social media deze rol overnemen. Theo van Os legt in zijn white paper uit hoe social media en E-mail marketing elkaar kunnen versterken.

Read more

LeadSuite in vergelijking met Marketing Automation, CRM en Google Analytics

Case Study KeyWare LeadSuite Nog steeds denken veel ondernemers: hoe meer bezoekers hoe beter. Maar wat doe je met die getallen? Met LeadSuite leer je je bezoekers kennen. Met namen en rugnummers, met bezoektijden en -gedrag. Ideaal voor je bedrijfsmarketing? Vijf gebruikers* van LeadSuite vinden van wel. WebsiteMarketing vroeg hen naar hun ervaringen met Keyware…
Read more

Hoe levert LeadSuite een dagelijkse bijdrage aan je commercieel overzicht?

Case Study KeyWare LeadSuite Hoe meer bezoekers hoe beter, denken veel ondernemers. Maar, wat heb je aan een dagelijkse stortvloed van bezoekers als je niet weet wie het zijn? WebsiteMarketing vroeg 5 gebruikers* naar hun ervaringen met  LeadSuite. Deel 4 uit een serie van 8: Handigheidjes en de dagelijkse bijdrage aan je commercieel overzicht? “Het…
Read more