Blog

Hoe social media en E-mail marketing elkaar versterken

Het Nationaal E-mail Onderzoek 2015 laat zien dat wij sinds 2013 gemiddeld 96 e-mails per week ontvangen. En wij vinden e-mail ook het voorkeurskanaal voor het ontvangen van reclameboodschappen. Het is niet zo dat social media deze rol overnemen. Theo van Os legt in zijn white paper uit hoe social media en E-mail marketing elkaar kunnen versterken.

Read more

Wat kan er volgens onze klanten beter aan LeadSuite?

Hoe meer bezoekers hoe beter, denken ondernemers vaak. Maar, wat heb je aan een dagelijkse stortvloed van bezoekers en je niet weet wie het zijn? WebsiteMarketing vroeg 5 gebruikers naar hun ervaringen met LeadSuite. In deel 2 uit een serie van 8 gaan we in op de vraag: wat kan er beter?

Read more

Hoe kom ik aan e-mailadressen van (potentiële) klanten?

Hoe kom ik aan e-mailadressen van (potentiële) klanten? Dat is zo ongeveer één van de meest gestelde vragen aan onze marketeer Theo van Os. Een nieuwsbrief is een fantastisch medium om te in contact te komen en te blijven met (potentiële) klanten. Het is snel, flexibel, goedkoop en uitstekend meetbaar. Het kan leiden tot meer verkeer op je website en een verhoging van omzet en klanten.

Read more

Maar wij hebben Google Analytics!

Een vergelijkend warenonderzoek onder webanalyse tools Je hebt een website en waarschijnlijk heb je veel tijd en energie geïnvesteerd om 'm zo goed mogelijk in te richten. Je hebt gedacht aan usability, de customer journey, de SEO, Adwords etc. etc. Allemaal geweldig, maar voor wie doe je het eigenlijk? Wie hoop je dat er op je website komt? En hoe kom je er eigenlijk achter wie de bezoekers van jouw website zijn?

Read more